מיצוב ומיתוג לעסק

מיצוב ומיתוג

מיצוב ומיתוג נכון של עסק, מוצר או פרויקט הוא תהליך מהותי בעולם השיווק שמטרתו להבליט את הערכים המרכזיים שלהם ולקבוע את מקומם בעיניהם של הצרכנים וביחס למתחרים ולסביבה

המיתוג (Branding) הוא הרבה מעבר לתהליך גרפי. הוא אסטרטגיה של תוכן, שפה, נראות והתנהגות, שכולן יחד נועדו למשוך את קהלי היעד הנכונים ולבחור דווקא במוצר או בשירות מסוים על פני התחרות.

 

יחד, המיצוב (Positioning) והמיתוג מייצרים את ה'הבטחה השיווקית' ומגדירים ללקוח מה המותג עושה ומה הוא לא עושה, מה הוא גורם לצרכן שלו להרגיש, ומה הוא אומר עליו כשהוא צורך אותו.

 

לא רק עבור לקוחות

אסטרטגיית מיצוב נכונה מסייעת למשוך גם עובדים, שותפים או משקיעים פוטנציאליים. זו שפה שמסייעת בבניית המוניטין של העסק.

 

תהליכי מיצוב ומיתוג כאלו יכולים להיות מהירים יותר או פחות, ולרוב יכללו אפיון ראשוני והגדרה של העקרונות הבאים:

– מטרות העסק/יוזמה

– ערכים מרכזיים וההבטחה השיווקית

– אסטרטגיית התמחור

– זהות המותג: שם, נראות, עיצוב גרפי

– דרכי הגעה ללקוחות / קהלי היעד

– חווית קנייה / שימוש

– אופי השירות

 

הבנה זו, והתמחותנו בעולמות השיווק והתכנון האסטרטגי, מאפשרים לנו לייצר תהליכי מיתוג ומיצוב נכונים, כאלו המגדירים במדויק את זהות העסק ומוצריו ומזמנים עבורו את הקהלים איתם הוא מבקש לעבוד.

 

מיתוג נכון – שיווק ממוקד

בעולם הפרסום של היום, המאפשר טירגוט (פילוח קהלים) מדויק של קהלי היעד, למיתוג העסק יש משקל משמעותי עוד יותר. הגדרה נכונה של העסק והשירותים, תסייע משמעותית ביצירת מסע הלקוח ותיאום הציפיות עמו, באופן שייעל את מאמצי השיווק שלכם ואף יאפשר חיסכון משמעותי בהוצאות מיותרות על קהלים לא מתאימים – החל מחיסכון בעלויות השיווק ועד לחיסכון מהותי עוד יותר בזמן עבודה ובעלות מתן השירות לקהלים שאינם מתאימים.

 

אנו מזמינים אתכם לבחון את הזהות האסטרטגית שלכם דרך העיניים שלנו ולקבל חוות דעת מקצועית – האם המותג שלכם נראה כמו שהוא צריך ומהו הפוטנציאל הנוסף שניתן לממש.