עסקים רבים מידי הובילו את בעליהם למקומות אליהם הם לא בהכרח תכננו ללכת. המציאות, ההזדמנויות ולעיתים גם כח האינרציה הכתיבו כל פעם בתורן פעולות, צעדים וניסיונות, שלא תמיד תואמים את התדמית והמיצוב שהייתם רוצים לעסק
לעיתים, בעלי העסק מקדישים את עצמם לעשייה, עד שגם הם כבר לא שמים לב לתחומי התמחות מעניינים שהם פיתחו, לערכים ייחודיים שיש להם, לשיתופי פעולה אפשריים או לקהלי יעד חדשים שהעסק יכול לפנות אליהם.
דיוק סל השירותים של העסק, מיצוב נכון שלו, שינוי השפה שלו ביחס למתחרים, אל מול העובדים או אפילו בתפיסתו של הבעלים – זהו הריענון שאנחנו הכי נהנים לעשות. בעלי עסקים רבים פונים אלינו בבקשות לעדכון האסטרטגיה של העסק, מיתוג מחדש, בחינה של תחומי עיסוק חדשים ותהליכים מקיפים נוספים, עם זאת לעיתים מתגלה שלא בהכרח יש בהם צורך.
אנחנו נבחן את המצב הקיים, נלמד מכם ומהצוות שלכם מיהם הקהלים הנכונים עבורכם ומה הם מחפשים. נבין את מודל הרווח של העסק, נייעל וננקה פעולות הפסדיות, נעדכן את השפה והמסרים, ננער את האבק מכלי השיווק ונגרום לכם להתאהב בעסק שלכם מחדש.